Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dycky Redneck

Já přece nemůžu za svý nevzdělaný předkové. Samej chalupník, pachtýř, nejvejš půlsedlák. A taky jeden hrobník. Hrozný, no. A to ještě praprapra přišel ze Sunaru, nějakej Milda Meš, mam na to papír, na tu mojí DGA.

Né že bysme se nesnažili. Takle sme furt vyhlíželi informace, ale žádný nepřišly. Jenom samý deformace.

Fak mě to moc mrzí. Dyž vidim Aňu Devítiletku a Jirku Brambůrka, jak jim to pálí, protože mají ty správný uniformace, co my nemáme. Kde já moh bejt.

Ale zase ty provazový mejly, na ty sem vyzrál. Jako čtu je, pročpa ne, ale dycky ze psem za krkem, a nebojim se nic.  To mi pani lidová komisarka dobře poradila, že bych to sám nezvlád, je vidět, že je fakt lidová a že to s tim lidem venkovskym myslí dobře.

Jen mam starost o ty svý hloupý kamarády penzisti, co mi to posílaj, o pani učitelku,  paní inžinýr, pana doktora, paní notář …

Jak u toho internetu seděj sami a strachy trezorujou jako paní kancelářka, tak si řikam, aby s nima ještě nějaká ta dezintegrace nemajzla.

Ale neztrácim oportunizmus. Já už to jako redneck nějak doklepu a hlavně ta moje drobotina ať se má dobře, ať sou z nich takový ty kosmonauti, co maj domov všude.

Takže chutě do EU tavicí hutě

A NIKDY JINAK!

 

 

Autor: Petr Široký | neděle 30.6.2019 7:07 | karma článku: 16,12 | přečteno: 415x
  • Další články autora

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXV. - Pouzdřany 2024 - 2. expedice)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

18.4.2024 v 8:42 | Karma: 10,73 | Přečteno: 140x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXIV. - Rokycany 13)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

12.4.2024 v 8:42 | Karma: 14,92 | Přečteno: 303x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXIII. - Pouzdřany 2024)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

4.4.2024 v 8:42 | Karma: 20,48 | Přečteno: 640x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXII. - Rokycany 12 - Jaro je tu)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

28.3.2024 v 8:42 | Karma: 24,93 | Přečteno: 573x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXI. - Kapitán Nemo a jiní bezejmenní - Speciál)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

22.3.2024 v 8:42 | Karma: 27,74 | Přečteno: 695x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LX. - Rokycany 11)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

8.3.2024 v 8:42 | Karma: 29,26 | Přečteno: 799x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LIX. - Rokycany 10)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

29.2.2024 v 8:42 | Karma: 32,15 | Přečteno: 1115x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LVIII. - Horní Bříza)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

23.2.2024 v 8:42 | Karma: 32,49 | Přečteno: 1142x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LVII. - Rokycany 9)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

15.2.2024 v 8:42 | Karma: 32,59 | Přečteno: 1553x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LVI. - Břeclav - Obora Soutok část 3.)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

8.2.2024 v 8:42 | Karma: 32,67 | Přečteno: 1319x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LV. - Rokycany 8 - Žďár podruhé)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

1.2.2024 v 8:42 | Karma: 33,27 | Přečteno: 1270x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LIV. - Pouzdřany 3)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

26.1.2024 v 8:42 | Karma: 33,58 | Přečteno: 1135x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LIII. - Hluboká 2)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

18.1.2024 v 8:42 | Karma: 33,73 | Přečteno: 1079x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LII. - Rokycansko - Břehy Klabavy a Rakováčku)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

11.1.2024 v 8:42 | Karma: 33,82 | Přečteno: 1020x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LI. - Trhoň u Holoubkova)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

4.1.2024 v 8:42 | Karma: 34,28 | Přečteno: 974x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Rozloučení s rokem 2023)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

29.12.2023 v 8:42 | Karma: 34,78 | Přečteno: 1102x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl L. - Škůdcovský speciál)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

21.12.2023 v 8:42 | Karma: 35,32 | Přečteno: 1174x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl XLIX. - Klabava u Rokycan)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

14.12.2023 v 8:42 | Karma: 35,86 | Přečteno: 1231x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl XLVIII. - Výroční speciál 2. část)

Rok se s rokem sešel a máme tu první výročí broučího blogu. Speciálem děkujeme všem čtenářům a doufáme, že zaujme i ty, kdož dosud na naše stránky nezavítali.

7.12.2023 v 8:42 | Karma: 36,13 | Přečteno: 1223x | Diskuse| Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl XLVII. - Výroční speciál 1. část)

Rok se s rokem sešel a máme tu první výročí broučího blogu. Speciálem děkujeme všem čtenářům a doufáme, že zaujme i ty, kdož dosud na naše stránky nezavítali.

30.11.2023 v 8:42 | Karma: 36,24 | Přečteno: 1268x | Diskuse| Fotoblogy
  • Počet článků 132
  • Celková karma 27,06
  • Průměrná čtenost 1219x
HIC RHODUS, HIC SALTA.

Kybernetik, milovník blues a jižanského rocku, hledač pravdy a harmonie.