Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J47o75s34e47f 36P71o80t33r

14. 1. 2013 22:19

Volil jsem a budu volit Schwarzenbergra. A to z důvodů, které se opět vyjevily v nedělních hovorech V.M.   K.S. šel na kořen problémů, pronikavě vidí souvislosti a navrhuje řešení, na rozdíl od Zemana, který používá své bonmonty a fráze.

Myslím si, že stejně to vidí většina jeho volitelů, což podle průzkumů jsou mladí lidé z velkých měst a lidé s vyšším vzděláním. Marné jsou vaše snahy označit je jako  závisláky na mediích. K. S. volí lidé s vlastním názorem.

0 0
možnosti

Malinko jste si to přebral jinak, z médií samozřejmě čerpáme všichni, já ten příspěvek myslel jako svého druhu pochvalu určitého marketingového záměru, který vyšel, ač nemusel, a hlvně nebyl očekáván, pro mě je to krásná ukázka dopadu fenoménu černých labutí. Pokud jde o způsob sám, já mám smysl pro humor, mně to přišlo vtipné a na ten humor a jistou recesi, tedy odlehčení, podle mého reagovala minimálně část těch mladých voličů K.S., kterým tím neupírám vlastní názor, jen dali přednost schopnosti nadsázky a sebeironie před smrtelnou vážností některých jiných uchazečů. Já jsem ostatně s postupujícími v rámci možností spokojený, za jiných okolností bych dal hlas Sobotkovi, ale tady to bylo předem jasné.

0 0
možnosti
VD

https://www.facebook.com/zeman4prezident Podpořte, prosím, stránku studentů a absolventů VŠ pro Zemana.

A také událost, Ve 2. kole volím Zemana: https://www.facebook.com/events/326688340777334

1 2
možnosti
JV

J26i19ř48í 85V44o79l66k29a

14. 1. 2013 12:27

Pro mne je už celkem jedno, kdo z těch dvou bude presidentem. Ale letmo si vzpomínám, jak jsme se jako čtyřicetiletí či méně dělali legraci z tehdejších pontentátů v Sovětském svazu či našemu blekotajícímu starému presidentu Husákovi. Jenom je blbý to, že historie se opakuje. Blekotající Schwarzenberg a chlastající Zeman. Analogie je zřejmá. Hlavně že kecáme o změnách, tohle je na další pětiletku zoufalství.Rv

1 1
možnosti
FK

Byť si pana Přemysla Sobotky vážím, musím přiznat, že jeho výzva k druhému kolu voleb je, ještě tenkrát  nepřekonaným, pocitem zhrzenosti. Každopádně byl nejlepší kandidát, ale co naplat, mediím a davové psychoze masa podlehne. Snad by se měl pan Sobotka  chytit za nos a alespoň k druhému kolu již mlčet, nepřijde-li na nějaký inteligentní způsob, jak odvolat co... atd. Protože, nechme Zemana, ať si bájí  napravo či nalevo, ale zde jde o úplně něco jiného, daleko významnějšího.

0 0
možnosti
AK

Mě se líbí, jak se někteří označují za pravičáky a přitom volí jasnou levici.

Budu raději, když na hradě bude spící Karel než hulvát, který je schopen urazit kohokoliv s kým promluví, teda když se probere z Becherové opičky.

4 0
možnosti
SB

Zeman se občas z becherové opičky probrat může, Schwarzenberg z problémů spojených s jeho stářím se však nemůže probrat už ani občas.

1 1
možnosti

To třeštění na Facebooku nepředvídal nikdo. Kurzy bookmakerů jsem pravda nesledoval, takže netvrdím, že nemáte pravdu s tím posledkem, ale i ten minimální rozdíl mezi prvními dvěma je mimo oficiální prognózy. Mně šlo hlavně o ilustraci toho efektu černých labutí, který zde podle mne opravdu nastal, vždyť kampaň trvala dlouho a zvrtlo se to na poslední chvíli.

1 0
možnosti

To byla odpověď panu Řezníkovi, nějak jsem to posadil jinam:-)

1 0
možnosti
Foto

Mýlíte se, za prvé o podpoře Schwarzenberga ze strany idnes bylo rozhodnuto, když skončil jako druhý v anketě čtenářů v druhém kole, za druhé průzkumy i kurs sázek v závěru ho favorizoval.

0 1
možnosti
JR

No nevim, posledni pruzkum napr. CVVM prisuzoval Schwarzenbergovi jen cca 7%, takze zadne favorizovani.

2 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 25,47
  • Průměrná čtenost 1209x
HIC RHODUS, HIC SALTA.

Kybernetik, milovník blues a jižanského rocku, hledač pravdy a harmonie.