Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^zvykat si čtenář musí už od mládí:-)zajímavý trochu jiný pohled na známého autoraR^

0 0
možnosti

Hezky napsaný článek. Pamatuju si, jak jsem jako malý četl Chatu.. a venku byla tma, nikde nikdo, a zrovna do toho scéna, jak Pavla honí Dernet a do toho se blíží bouře. Paráda. Vzpomínám si, jak mi tlouklo srdce na konci kapitoly. A jak jsme ten pocit chtěl zažít znova. A tak jsem si tu scénu dal ještě jednou.

1 0
možnosti

Mám pocit,že Jaroslav Foglar nikdy nezískal žádné ocenění či vyznamenání.Ovšem čtenáři na něho nezapomnělí,tedy hlavně ti starší...jak už zde bylo nakousnuto,z jeho knih a určitých pasáží v nich snad dá dnes bez skandálu napsat,že autor foglarovek měl silnou náklonost k dospívajícím chlapcum,nemá smysl to nějak zatajovat,vše jistě bylo pouze v platonické rovině...

0 0
možnosti

Mám dojem, že jeden mrtvý byl i v Tajemství Velkého Vonta.

0 0
možnosti

Ano, opět mrtvý z minulosti, který zasáhne do současnosti: Vont Dymour, letmo zmíněný v druhé části trilogie, zahynul před lety, když se chtěl schovat před partou, která ho pronásledovala. V partě byl otec dnešního Velkého Vonta Vládi Dratuše. Někdo na to přišel, začíná vydírání spojené s vydáním ježka v kleci a už to jede ... :-)

0 0
možnosti

Karma. Diky za prijemny clanek! Rad jsem na foglarovky zavzpominal

3 0
možnosti

Také děkuji. Já měl ty knížky skoro všechny, pak jsem je dal dětem, a teď je zase postupně dávám dohromady:-)

0 0
možnosti

No mi se nejvíce líbilo - myslím, že to bylo v té Chatě v Jezerní kotlině - jak ti dva chlapci tam dováděli bez triček na paloučku a pak jeden druhému stéblem trávy jemně jezdil po zádech. A večer se pak jeden z nich oblékl do indiánského obleku, nehybně stál a hleděl vstříc zapadajícímu slunci a druhý byl náhle omráčen pohledem na něj, krásou jeho tváře, v níž se zračila červeň mizejícího slunce.

0 0
možnosti

Ano, to je pasáž z Chaty v Jezerní kotlině. Takových momentů je ve foglarovkách hodně a vedly se debaty o Foglarově případné homosexualitě. Pokud se lze dnes na internetu dočíst, nikdo tuto verzi neprosazuje a ty nadšené formulace se přičítají spíše Foglarovu ztotožnění se s antickým ideálem kalokagathie.

0 0
možnosti
Foto

K26a11r94e63l 91M66á25d10l75e

18. 7. 2017 12:58

Karma. Když jsem četl Kingovo "To", tak jsem si silně uvědomoval, že je to vlastně taková ještě o trochu drsnější foglarovka bez jednoznačně (skoro až protivně) kladného Mirka Dušína.

0 0
možnosti

Díky za karmu:-) Mně postupem času z Foglara vystupuje jako nejsilnější linka to strašidelno, proto mě to dovedlo až k napsání tohoto blogu.

0 0
možnosti

R82a19d26e47k 27J75a26r90o98š

18. 7. 2017 11:26

Široko a jeho umrlčí maska a plášť v TV seriálu Záhada hlavolamu - to byla tenkrát darda do našich dětských duší... R^

4 0
možnosti

Tu znělku ze seriálu si pamatuji, jako by běžel včera:-) Bylo mi 10 let a všechno se to tehdy hezky sešlo, i když bohužel jen na chvíli - skauting, foglarovky, sešitové Rychlé šípy, TV seriál ...

2 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 25,47
  • Průměrná čtenost 1209x
HIC RHODUS, HIC SALTA.

Kybernetik, milovník blues a jižanského rocku, hledač pravdy a harmonie.