Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Mnoho lidí už si toho všimlo, že ten úsměv je jakýsi strojený, nespontánní, křivý a oči zůstávají bez "hnutí brvy"

2 0
možnosti
VF

Všiml jste si i toho, jak panu Zemanovi při diskusi mrkalo levé oko?

(Nepřeháním, neurážím)

3 0
možnosti

Všiml jsem si spousty věcí, ale o tom už psali jiní (odlišný posez apod.), ten úsměv mě prostě zaujal nejvíce.

2 0
možnosti
AT

Hele a co říká typologie na fakt, že někdo nosí ptáka v levé nohavici a jiný v pravé?

2 0
možnosti

Hele nevim, vo tom tam nepsali.

0 0
možnosti
VD

Dobrý , takže se směju stejně jako Drahoš :-). Díky. Ale z znalosti vlastní psychiky jsem přesvědčený , že názor Allana a Barbary Peasových je blbost. U mě to vyjadřuje spíš rozpaky při focení.

0 0
možnosti

Jéžiškote, nic ve zlém:-). Taky to neberu jako Písmo svaté, je to taková hříčka. Asi jde u každého o specifickou anatomii mimických svalů, to je individuální věc. Já třeba umím hýbat ušima, ale tenhle úsměv opravdu nedokážu. Ani tu Klausovu podkovu, jak píši dole. A zrovna tu umí spousta mých známých.

1 0
možnosti
VE

"Má-li někdo tento úsměv, ve skutečnosti si myslí opak toho, co říká." - Nepodezírala bych Drahoše, že si něco myslí.

11 5
možnosti
Foto

On tento úsměv byl pozorován i při "debatě" na Primě. Ovšem podle bedlivého rozboru jsem usoudil, že to bylo nervové vypětí z toho, aby nevyletěl a neřekl panu presidentovi něco pěkného od plic. Panuje i takový názor, že to udělat měl.

Jinak ještě připomínám, jak dokázal tvrdě vyrazit z Topolánkovy vlády peníze pro AV.

A rozhodně mu to myslí lépe, než Vám, s dovolením. Dokázala byste AV řídit?

6 5
možnosti
PK

Já bych budoucího prezidenta poloviny Čechů takto nepopisoval, spíše bych se věnoval jeho schopnostem, kterě by měly naplnit fci prezidenta...

3 0
možnosti

To ano, ale takových rozborů je všude dvanáct do tuctu. A spíš se jednotlivé tábory ve svých názorech utvrzují, než aby někdo na poslední chvíli svou volbu měnil. Mě ten úsměv opravdu zaujal - Miloš Zeman je dávno okoukaný, Jiří Drahoš je nová tvář, tak si toho člověk snáze všimne. A fakt ten úsměv zkuste - já to nedokázal. Zrovna tak bych ovšem nedokázal Klausovu typickou "podkovu".

3 0
možnosti
Foto

Politická situace v Česku je natolik vážná, že se zde Vaše vtipkování nehodí. Vyznívá to jako hloupost nadnášející všechny podobně smýšlející lidí, kteří se podobnými nesmysly baví. :-P

4 4
možnosti
PK

...:-Pdoporučuji si přečíst vtipkování na úkor zdraví pana Z ,,,,,tento blog je jen odvárek..

6 0
možnosti
EH

Byl to zjevně úsměv člověka, který chce vypadat nad věcí, ale vůbec mu do smíchu není.

Já v jednostranném úsměvu žádnou zlobu nehledám. Obama třeba vypadá na všech fotkách jako někdo, koho bychom chtěli mít za štědrého strýčka, nicméně jeho počiny taky experti kritizovali.

2 2
možnosti

Také v tom zlobu nevidím. Jen je to nápadné. Vzpomněl jsem si na Boleslava Křivoústého a bylo to.

2 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 25,34
  • Průměrná čtenost 1209x
HIC RHODUS, HIC SALTA.

Kybernetik, milovník blues a jižanského rocku, hledač pravdy a harmonie.