Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji, vybíráme pokud možno pohledné kousky:-).

0 0
možnosti

J34a89n 79M21a28r96e55k

7. 4. 2023 5:46

Souhlasím...O. Sekora byl fenomenální entomolog. Rád si též pročítám román J. Vernea Patnáctiletý kapitán. Bratranec benedikt je nepřekonatelný!!

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení a hezký komentář:-).

Sekora jako vtipný popularizátor je bezkonkurenční a těší mě, že jste připomenul verneovky - na bratrance Benedikta bych si sám nevzpomněl.

"Mantikora bradavičnatá ..." :-)

0 0
možnosti

Děkuji za přečtení i komentář:-).

0 0
možnosti

Minule jsem si brouky prohlédla, ale nepoděkovala jsem. Dnes děkuji a zdravím za oba hezké články.:-)R^

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení a dvojitou pochvalu (já jsem minule stejně poznal, že jste tu byla:-)).

1 0
možnosti
Foto

Paní Majka z poklady cirkusu! Jsou nádherné, díky:-)R^

1 0
možnosti

"Majka sedí v pokladně ..." Tohle leporelo jsem dětem předčítal tolikrát, že jsem ho uměl zpaměti:-)

Díky za návštěvu a komentář:-).

1 0
možnosti

Pěkné fotky.R^ Na majky v přírodě se raději jen dívat, ale nesahat na ně. Na kůži jed údajně nijak neublíží, ale kdyby se dostal do oka, nic příjemného.

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení a pochvalu:-).

Je to tak, jak píšete - obdivovat, ale opatrně. Při potřísnění hned otřít nebo opláchnout, citlivějším osobám mohou naskočit puchýře.

1 0
možnosti

Díky! Již makám na Zábělé:-).

1 0
možnosti

V Německu kvůli majkám zavírají dětská hřiště.:-)

Karma!

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení a komentář:-).

O majčích manévrech v Německu se včera zmínil syn, teď jsem si to - motivován Vaším příspěvkem - našel:

https://www.rtl.de/cms/achtung-giftige-insekten-oelkaefer-legen-spielplatz-in-hessen-lahm-5036084.html

Oceňuji, že respektují chráněný statut brouků a řešení nechávají přírodě.

1 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 27,33
  • Průměrná čtenost 1219x
HIC RHODUS, HIC SALTA.

Kybernetik, milovník blues a jižanského rocku, hledač pravdy a harmonie.