Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za přečtení a pochvalu.

0 0
možnosti

Pěkní broučci. A zajímavé české názvy.

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení a komentář.

České názvosloví je podle mého nesmírně pestré a vynalézavé.

0 0
možnosti
Foto

dík za ďalšie brouky - chrobáčiky

1 0
možnosti

To já děkuji za návštěvu, jsem rád, že se vracíte.

"Chrobáčik" - vybavila se mi Yvona Krajčovičová v "Jako jed", je to tam, že ano?

0 0
možnosti
Foto

Ta mandelinka trnitá vyhlíží jako hmyzí ježek.. Jinak opět super.

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení a komentář.

To přirovnání k ježkovi je přesné, sám jsem koukal, co u nás všechno běhá:-)

1 0
možnosti
VF

Mandelinka trnitá je naštěstí (prý) jen 4 mm dlouhá. Brrrr

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení.

Je opravdu dost malá a na tom bodláku ji to asi nepíchá:-)

0 0
možnosti
JN

J84o14s62e61f 69N83i61k66l

27. 4. 2023 16:23

skvělé ...

1 0
možnosti

Děkuji, jsem rád, že se líbíme.

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 27,36
  • Průměrná čtenost 1219x
HIC RHODUS, HIC SALTA.

Kybernetik, milovník blues a jižanského rocku, hledač pravdy a harmonie.