Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opět krasavci.. Tedy ten kozlíček má tak dlouhá tykadla, že snad musí i zavazet.. Samo sebou opět karma..

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení a hodnocení.

Kozlíček je podle dostupných zdrojů rekordman mezi našimi druhy, pokud jde o poměr délky tykadel k délce těla. Člověk by se o ně nepochybně přerazil:-)

0 0
možnosti

Budu upřímná. Já bych brouky zašlapávala, ale nedělám to, protože nerozeznám užitečné od škodlivých.

(Chrůstú u Bzenca bych ničila bez milosti.)

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení a upřímný komentář.

Je sympatické, že k hmyzímu dilematu přistupujete osvíceně:-)

1 0
možnosti
Foto

waw, ďalšie chrobáčiky, vďaka vám sa ich už nebojím. Pekný deň.

2 0
možnosti

Děkuji za přečtení a milý komentář.

Těší mě terapeutický efekt mých blogů:-)

Je fakt, že v tom "krasohledném" přiblížení zpravidla zmizí stigma "hmyzounství" a objeví se přírodní šperk.

1 0
možnosti

Pěkní brouci. Těžko vybírat favorita, ale u mne asi vede ta zákeřnice.

3 0
možnosti

Děkuji za přečtení a komentář.

U zákeřnice je vzhledem k pojmenování jakási jednota formy a obsahu:-)

Ještě se mi osobně hodně líbí mandelinka krvavá.

1 0
možnosti

J83o70s84e33f 47N13i56k83l

25. 5. 2023 9:10

fantastické fotografie...

2 0
možnosti

Děkuji za přečtení a pochvalu.

99% procent zásluh má syn - dodává fotografie i fakta, já už jen stylizuji texty.

1 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 25,47
  • Průměrná čtenost 1209x
HIC RHODUS, HIC SALTA.

Kybernetik, milovník blues a jižanského rocku, hledač pravdy a harmonie.