Foto

Ďakujem za ďalší diel broučkovej krásy

Foto

Dnes mě nejvíce oslovil nosatec barvou a ochlupením.. Brouci už se pomalu začínají objevovat, ale i jiný hmyz. Docela mě překvapilo, že jsem ještě v únoru vyfotil drvodělku na žlutých květech jasmínu nahokvětého..

Děkuji za přečtení a hezký komentář.

Nosatec v zeleném provedení je krásný. A gratuluji k únorovému úlovku, opravdu pochoduje a létá leccos, zejména když svítí sluníčko.

VF

Zdravím Vás. Prohlížím si všechny Vaše zajímavé broučičí obrázky. Někdy je asi těžké dát jim výstižné pojmenování. U mě vede název vykulenec kulovitý. (Není to ve zlém)

Dobrý den, děkuji za návštěvu a komentář.

Vyklenulec mě samotného zaujal, nejdřív jsem to přečetl jako "vyklenutec", pak mě napadl vykulenec a teprve na třetí pokus jsem to přelouskal správně:-)

  • Počet článků 133
  • Celková karma 25,50
  • Průměrná čtenost 1209x
HIC RHODUS, HIC SALTA.

Kybernetik, milovník blues a jižanského rocku, hledač pravdy a harmonie.