Foto

Ten "červotoč lavičkový" vyhlíží po povrchu takový kožený.. Nemohl by se jmenovat Viktor Kožený, však on byl taky červotoč, i když na peníze.. Jinak všichni ti krasavci trochu bezejmenní si zaslouží karmu..

Děkuji za přečtení a ocenění krasavců.

Je možné, že červotoč bude malý Viktorek:-)

VF

Tradičně parádní fotky i moje škrabání a ošívání se při jejich prohlížení. Nedejte se ode mě odradit.

Dobrý den, děkuji za návštěvu a tradičně upřímný komentář.

Odradit se nenechám, však Vy se příště stejně podíváte:-)

Foto

Při pohledu na lanýžovníka jsem si vzpomněl na také černého, ale lesklého brouka, kterému zazlívám, že znehodnocuje krásné hřiby. Za mého mládí jsem si jich nevšiml, ale teď se s nimi potkávám často. Co jim v houbách chutná? Nejsou to nakonec červi?

Děkuji za přečtení a hezký komentář.

Pokud jde o černého lesklého brouka, na první vnuknutí mě napadá chrobák, který si rád na houbách pochutná.

  • Počet článků 133
  • Celková karma 25,50
  • Průměrná čtenost 1209x
HIC RHODUS, HIC SALTA.

Kybernetik, milovník blues a jižanského rocku, hledač pravdy a harmonie.