Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Ve vás byla malá došička, když jste odmítal přihlášku do KSČ? Ale děte, vy hrdino.  Já jsem tu nabídku dostal několikrát, pokaždé jsem zdvořile odmítl, pokaždé jsem si vyslechl přihlouplou úvahu, že se připravuji o možnosti dalšího postupu. A to bylo vše.  plat mi proto nesnížili, z práce mě nevyhodili.

3 3
možnosti

A rozdíl je jako v čem?

3 7
možnosti
IH

I63r23e25n93a 72H43r47u55b19á

23. 1. 2013 10:57

Mě vadí na M. Zemanovy mimo jiné jeho kampaň. Vede ji vzbuzováním dojmu, že KS je sudeťák, zakuklený fašista a jeho žena neumí česky. Je mi to líto a MZ mi tím připomíná Jiřího Paroubka a tyhle lidi já těžce nesu. Klidně ať poukazuje na Schw. působení v "nejhorší vládě", klidně ať na něj odhaluje korupční aféry, pouští telefonáty s lobisty. Ale např. jak začal poukazovat na hlubockou větev Schw. a jejich spojení s nacisty, to mi přišlo velmi pod úroveň a hodno lůzy.

6 5
možnosti

Máte pravdu, že se vytahují různé podpásovky nebo věci, které nemají se samotnými kandidáty moc společného (platí to oboustranně). Ale to je mimo jiné důsledek principu přímé volby, nejsme na to zvyklí (ani kandidáti ne) a možná se až trochu moc rozvášňujeme. On ten nový prezident opravdu nebude mít větší moc než ti předchozí.

4 2
možnosti

23. 1. 2013 10:48

Kdyz vas tak ctu.... jste si jist, ze jste se nespletl v desetinne carce?

5 7
možnosti
FK

"v desetinne carce?"  já tam žádnou nevidím, nicméně vám rozumím, protože chci.

4 3
možnosti
JL

Někde jsem četl, že lidé s vysokým IQ se se svou naměřenou hodnotou nevytahují, prostě to nemají zapotřebí.

4 5
možnosti

To máte pravdu, ten příspěvek je myšlený zčásti ironicky, ono je to jako s vtipem - někdo pochopí, někdo ne.:-)

5 3
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 25,50
  • Průměrná čtenost 1209x
HIC RHODUS, HIC SALTA.

Kybernetik, milovník blues a jižanského rocku, hledač pravdy a harmonie.