Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K84a26r33e86l 13M97á39d72l60e

30. 11. 2018 15:26

To je tak poutavě napsané, že jsem to dočetl do konce a okarmoval, přestože jsem na lyžích stál jednou v životě a vůbec jsem si s nimi neporozuměl. Když jsem jezdil jako kurýr, tak jsem docela obstojně zvládal horáka na sněhu, ale to u mne bylo ze zimních sportů všechno.

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení a za pochvalu, od nelyžaře hřeje dvojnásob:-).

0 0
možnosti
Foto

J50a13k93u51b 64R19o90t78h

30. 11. 2018 12:21

R^ Horám zdar, kolego.

3 0
možnosti

SKOL:-). A díky za přečtení.

1 0
možnosti
Foto

H77a19n62a 81V93l77k25o98v15á

30. 11. 2018 12:14

Já pamatuji z lyží dostupných v tehdejší ČSSR éru Elanek a začínající nášlapné vázání Marker. Tyrolka jen "z venku" a to samé s Volkly nebo Fischerkami.

Ale jedny lyže vyrobené v ČSSR jsem měla - byly to Sulovky vyrobené v licenci Atomicu. Dělaly se jen v dětských velikostech, do které jsem se ještě v 16 letech vešla.

A byly skvělé. Měkké, žádná prkna jako od Artisu (ostatně se říkalo že z "našich" sjezdovek je trochu umí udělat právě Sulov) a přitom spolehlivé s tvrdými hranami....

Takže už mi to neujíždělo ani na ledu.

Jinak s těmi boulemi máte pravdu.

Když jsem poprvé okusila kouzlo Francouzských alp v Les Arcs, po prvním dni na těch dálnicích se mi zastesklo a strávila jsem další dva dny na černé sjezdovce s boulemi, podobné té z Chlebu ve Vrátne dolině.

2 0
možnosti

Díky za přečtení a komentář:-).

Dobře, že jste připomněla Sulovky - dětské byly opravdu dobré, držely jako ty Elany. Tyrolka se dala sehnat ve Sportu, já ji měl vícekrát, asi jsem měl i štěstí. Marker byl dostupnější po zavedení licenční výroby.

Zahraniční lyže se sem dostávaly různými cestami, skladem byly zřejmě jen v tom Pragoimpu a možná v Tuzexu, Sporty je dostávaly také, ale tam to byla tvrdá podpultovka. Ale bylo k vidění prakticky vše, v těch hodinových frontách měl člověk čas to okouknout:-).

0 0
možnosti
RE

R^SKOL!!:)) Tehdy jsem se opravdu mrcasil kolem Pragoimpa taky, scháněje běžky, neb mě kouzlo lyží uchvátilo taky. Pamatuji, že tam skutečně byl chlap, co prohlížel Heady a říkal, že ta jedna je trochu do vrtule:) Dnes mám asi 20let staré Heady, první náznak carvingu. V servisu tvrdí, že jsou sice "morálně zastaralé", ale pro mě absolutně vyhovující a ještě kvalitní materiál:)

1 0
možnosti

R^. To se tedy známe pěkně dlouho;-D.

A byly fakt do vrtule, jinak se mi líbily, kamarád je pár let měl a byl spokojený. Takové tmavomodré/světlemodré, hokejkový vzor.

Pár let už mám pohodlné carvery 165 cm, ale předtím jsem "dojížděl" Völkly obřačky, také carvingově zárodečné, a dalo se na nich po manšestru i mimo.

0 0
možnosti
Foto

Připomněl jste mi nákup tenisových raket v Pragoimpu, někdy kolem roku 1975. Myslím, že to byly Slazenger. Koupil jsem dvoje, abych mohl hrát, i když mi v jedněch praskne výplet. Vydržely mi jednu sezónu. Nechal jsem je v šatně zamčené ve skříňce a někdo je ukradl. Dnešní mladí nepochopí neskonalou úctu, kterou jsme tehdy cítili ke všemu zboží ze Západu.

2 0
možnosti

Ano, kradlo se. Rakety ze šaten, lyže ze závějí před bufetem:-). Je fakt, že člověk šetřil, bylo to drahé, ale pak to alespoň vydrželo. Naše lyže stály kolem osmi stovek, ale kvalitní prostě nebyly.

0 0
možnosti
JZ

J28a25n 14Z65i44e71g82l71e21r

30. 11. 2018 11:51

Zasloužená karma za pěknou připomínku. R^:-)Dodávám, že my běžkaři jsme na tom byli podobně, malý výběr lyží, často nebyly vůbec, tedy pokud člověk nechtěl ruské visu extra s dřevěnou skluznicí. A o protahovaných stopách jsme si mohli nechat jen snít. Museli jsme si je protáhnout sami. :-)

4 0
možnosti

Díky za přečtení a komentář. S běžkami jsem se potkával spíše z donucení, v rámci kurzů nebo školení instruktorů, ale pár pěkných túr jsem si nakonec užil. A značku Visu si pamatuji, to byly sibiřské fošny:-).

A to vyšlapávání stop, to byla obdoba našeho sešlapávání zasněženého svahu. Ale ta fyzička;-D.

3 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 27,41
  • Průměrná čtenost 1219x
HIC RHODUS, HIC SALTA.

Kybernetik, milovník blues a jižanského rocku, hledač pravdy a harmonie.